mandag 28. februar 2011

پیشنهادی برای بهبود دنباله: الزامی بودن اعتبار ۱۰۰۰ امتیازی برای لینک و نظر فرستادن


از جایی‌ که همونطور که شاهد هستیم، بعضی‌ کاربران با ایجاد حساب‌های متعدد در روند کار سایت دنباله اخلال ایجاد می‌کنن، موافقید از مدیران سایت تقاضا کنیم تا برای جلوگیری از این گونه تخلفات داشتن اعتبار ۱۰۰۰ امتیازی رو فرستادن لینک و نظر توسط کاربران جدید رو الزامی کنند؟

søndag 27. februar 2011

جناب وزیر اطلاعات باهوش حکومت خامنه ای، بی‌ گناهی هزاران هزار هموطن شکنجه و اعدام شده من رو ثابت کردی!

(تهيه‌كننده‌ي «ديروز، امروز، فردا» در گفت‌وگو با خبرنگار تلويزيون خبرگزاري دانشجويان يران (ايسنا)، بيان كرد: مخاطبان در برنامه‌ي امشب اسنادي را مي‌بينند و مي‌شنوند كه نخستين‌بار است پخش مي‌شود. او ادامه داد: برنامه‌ي امشب «ديروز، امروز، فردا» به‌گونه‌اي است كه مي‌توان به آن استناد كرد. برخي مطالب آن شامل،صداها، تصاوير و اسناد براي نخستين‌بار پخش مي‌شود)

!جناب وزیر اطلاعات حکومت خامنه ای

پس اسناد و مدارکی که برای ادعا‌های عجیب و غریبت میخواستی "برای اولین بار" رو کنی‌ چی‌ شد؟ 
جناب مصلحی، وقتی‌ تو به عنوان یکی‌ از مطلع‌ترین افراد از مسائل امنیتی کشور در عریض و طویلترین دستگاه اطّلاعاتی حکومت خامنه ای، از ارائه دادن کوچکترین مدرکی‌ برای اتهامات سنگینی‌ که به نزدیکترین و مورد اعتماد‌ترین افراد جمهوری اسلامی وارد کردی، عاجز هستی‌! به من یکی‌ ثابت کردی که ادعا‌ها و اتهامات حکومت در مورد فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم هولی، مهدی اسلامیان و هزاران هزار هموطن بی‌ گناه دیگه از چه جنسی‌ بوده! جناب مصلحی شیاد، ثابت کردی که همه این هموطنان بی‌ گناه بودن و از این به بعد هر مخالف دیگه‌ای رو هم که حکومت دستگیر و مجازات کنه بی‌ گناه هست و تمام اتهاماتی که به این هموطنان وارد میشه دروغ و بی‌ پایه و سند هست.