fredag 8. juli 2011

به عنوان یک ایرانی غیر مسلمان به شرف و عدالت خواهی‌ آیت‌الله دستغیب درود میفرستم.

 در جریان اعتراضات جنبش سبز ملت ایران و جنایات حکومت ولایت وقیح، کمتر روحانیونی‌ علناً لب به اعتراض گشودند. روحانیتی که در سر تا سر تاریخ حیاتش مدعی عدالت، اخلاق و مردمداری بوده است، به خصوص در این دو سال به سکوتی غیر قابل بخشش دست زده است و مردم زجر کشیده ایران را در مقابل جنایات حکومت خامنه‌ای شیاد و مزدوران دزد و جنایتکارش تنها گذاشته است. اما در این میان استثنا‌هایی‌ هم وجود داشته است . از جمله مرحوم منتظری، شیخ مهدی کروبی، برادران قابل، آیت‌الله بیات، آیت‌الله وحید خراسانی، آیت‌الله امجد و آیت‌الله دستغیب که به ویژه در این دو سال شجاعانه‌ترین حمایت‌ها را از جنبش اعتراضی سبز مردم ایران و رهبران شریفش را انجام داده اند. به عنوان یک ایرانی‌ غیر مسلمان به این روحانیون آزاده صمیمانه درود میفرستم و از مواضع مردمی‌شان حمایت می‌کنم. به امّید آزادی همه زندانیان سیاسی و پیروزی هر چه زودتر جنبش آزدیخواهانه سبز ملت ایران.  

2 kommentarer:

  1. تا حالا کجا بود تازه از خواب بیدار شدی جناب دستغیب یا اینکه اوضاع را طوری میبینی که باید تغییر موضع بدهی دیگه خیلی دیره جناب همچنان مثل اربابانت در خامت وپایبند دیکتاتوری باشید تا حالا اسمتو چی میذاشتن که حالا سر برداشته ای مگر مرگ ندا غرقه بخون را در خیابان ندیدی مگر جسد شکنجه شده سهراب را در غسالخانه ندیدی چطور شد یکشبه خواب نما شدی دلم برای مردم بیچاره ام میسوزد چون تا به حال کسی به داد خواهی مردم نگونبخت ایران نیامد چگونه دستپاچه شده ایت واز این شیاطین زمان استقبال میکنید مردم گول این تخم جن ها را نخورید و هوشیار باشید چیزی بنام ملا یا ایت الله منبعد از این در ایران آریائی نخواهیم داشت

    SvarSlett
  2. هموطن‌ raha،
    دستغیب جزو افرادی بود که از همون بعد از انتخابات شدیدا به حکومت و جنایاتش اعتراض کرد و نه یک بار، بلکه چندین بار. در مورد اینکه چون آخونده پس نباید ازش حمایت کنیم با شما موافق نیستم: چرا که مشکل اساسی‌ کشور ما نبود دموکراسی بوده و هست و هر کس از حقوق ملت و هموطنان معترض به دیکتاتوری حاکم دفاع کنه، باید جذب بشه، هر چند ما با جهانبینی و دین و اعتقادش موافق نباشیم.

    SvarSlett