torsdag 31. mars 2011

ای خامنه ای پلید! آنها نمی دانستند که بزرگترین دشمن جان خویش را در خانه خویش پناه داده و تیمار می کنند.

ای آخوند پلید! از یاد برده ای آن زمانی را که از ترس ژاندارم های زمان شاه به پدر شریف میر حسین موسوی پناهنده شدی و ماه ها در خانه آنها در امنیت و آسایش به سر بردی؟ آنها نمی دانستند که بزرگترین دشمن جان خویش را در خانه خویش پناه داده و تیمار می کنند. نمی دانستند که جانوری مثل تو برای دو روز قدرت تمام اصول اخلاقی و انسانی را لگد مال می کند، و نمی دانستند که روزی خواهد رسید که موجود حرامزاده ای مثل تو اجازه تشییع پیکر همان کسی که به تو پناه داده بود را به بازماندگانش نخواهی داد. آیا حق نبود که همان زمان تو را تحویل ساواک می دادند تا امروز ملتی از جنایات تو در امان باشد؟ ترس و درماندگی چنان بر جسد پوسیده ات لرزه انداخته که همین حالا هم که ظاهرا زنده ای فرق چندانی با مرده نداری. پیروان فریب خورده ات چشم باز کنند و ببینند با آن کسی که چنان بزرگواری و میهمان نوازی در حق تو کرده بود چه کردی، تا به خود آیند و بدانند که گرگ درنده و حریصی مثل تو با دیگران چه خواهد کرد. گرگی که کوچکترین حقشناسی در وجودش پیدا نمی شود. اما همین دنیا دار مکافات توست. قدرت پوشالی ات که با چنگ دندان بدان چسبیده ای چندان نمی پاید. به زودی باید در برابر مردم به خاک بیفتی. انتقامی سخت در راه است که آتش سوزان آن تو و خاندان حرامزاده ات را به خاکستر تبدیل خواهد
کرد. شمارش معکوس هم اینک آغاز شده است
(این مطلب قرض گرفته شده از این سایت هست. نویسنده احتمالا گمنام است.)http://justpaste.it/9xt

søndag 27. mars 2011

بابا، یه مسلمونی ناا مسلمونی چیزی در ایجاد موضوعات مورد بحث همکاری کنه رو لطفا!


با درود به کاربران آزاده دنباله. متاسفانه مدتی‌ هست که موضوعات مورد بحث دنباله اونجور که باید به روزی نمیشه. لطفا اونهایی که امتیاز کافی‌ برای ایجاد موضوع مورد بحث دارن، بیشتر فعال باشن. من خودم هر کار از دستم بر بیاد انجام میدم، اما لطفا بقیه هم بیشتر همکاری کنن. حیف دنباله هست که مهمترین بخشش این وضع رو داشته باشه :(

torsdag 24. mars 2011

تابناک جان! حالا که فیلم "تمسخر جنبش سبز" رکورد فروش رو زده ! به اربابات بگو یه رفراندوم هم برگزار کنن تا روی ما سبز‌ها واسه همیشه کم بشه!


tirsdag 22. mars 2011

جناب اکبر عبدی و شریفی نیا و دیگر هنر پیشگان "اخراجی‌های ۳"! گناه شما از بسیجی‌ های چماق کش هم سنگینتره!

جناب اکبر عبدی و شریفی نیا و دیگر هنر پیشگان "اخراجی‌های ۳"! گناه شما از بسیجی‌ های چماق کش هم سنگینتره!  چرا که هیچ کدوم از  شما اونقدر بی‌ پول نبودین که  مجبور باشین خودتون رو به کودتا چیان بفروشین ! اما فروختین! این نشون میده که شما بی‌ همه چیزها قلبا با کودتاچیان همراه هستین! قلبا و شخصیتا مثل همون فرماندهان کثیف  سپاه هستین! که هیچ وقت از پول سیر نمیشین و هر چی‌ بیشتر گیرتون میاد حریصتر میشین! شما حتا از بسیجیها یی که تو خیابون هموطنان بی‌ دفاع رو به خاک و خون میکشن هم گناهکار تر هستین! چون بسیجیها نه به خوبی‌ شما جنایات و دروغ‌های حکومت رو میدونن، و نه وضع اقتصادی خوبی‌ دارن که به راحتی‌ بتونن تن به همکاری با حکومت ندن! تف به شرف همتون! به خون ندا و سهراب قسم که هیچ وقت خیانت تون رو به ملت ایران فراموش نمیکنم! هیچ وقت!

søndag 20. mars 2011

آقای رضا پهلوی، سنگ خوبه ولی‌ برای پای همسایه؟


آقای رضا پهلوی با حضور در صدای آمریکا اعلام کرد: "برای عبور از نظام حاضرم با آقایان کروبی و موسوی همکاری کنم"! آقای پهلوی، آیا میدونین مطرح کردن شعار‌های "انقلابی" توسط هموطنان داخل کشوری که حکومت خامنه‌ای اسم و اطلاعات شخصیشون رو در اختیار داره میتونه به چه قیمتی براشون تموم بشه؟ میدونین چه اتفاقی میتونه برای هموطنان گمنامی که در حمایت از این افراد به خیابون میان بیفته؟ اگه میگین مردم همینطوریش هم سرکوب و زندان و شکنجه میشن و تفاوتی‌ نداره، باید رجوع تون بدم به سرنوشت آقای کاظمینی بروجردی و هوادارانشون
که "انقلابی" عمل کردن.
. چه تعداد از هموطنان مخالف حکومت برای حمایت از این هموطنان شجاع به خیابون اومدن؟ این همه جنایت و رفتار وحشیانه نسبت به این هموطنان آزاده عمل شد، چند تجمع اعتراضی در داخل کشور، هر چند کوچک، در حمایت از این عزیزان برپا شد؟ آقای پهلوی، اگه واقعا به این شعار تون اعتقاد دارین و حاضرین براش هزینه بدین، تشریف ببرید تهران و در اونجا شعار‌هاتون رو مطرح کنین! اگر هم جوابتون اینه که براتون خطر داره و حکومت دستگیر و شکنجه و وادار به "اعترافات" تلویزیونی میکنه تون، پس غیر منصفانه خواهد بود که از موسوی و کروبی و بقیه هموطنان داخل کشور هم همچین انتظاری داشته باشین! 

torsdag 10. mars 2011

چند کلمه ای در ارتباط با "امام" و "نظام" اصلاح طلبان و شعار سرنگونی


هشیاری دانشجویان پس از توطئه آتش زدن عکس خمینی توسط
نیروهای اطلاعاتی‌ حکومت و مرتبط کردن آن به معترضین

به عنوان کسی‌ که انتخابات رو تحریم کرد و بعد از مشاهده اعتراضات مردمی و ایستادگی اصلاح طلبان در برابر تقلب و جنایت دیکتاتوری حاکم به جنبش سبز پیوست، چند نکته‌ای رو که از عملکرد اصلاح طلبان، و در صف اول موسوی، کروبی و همراهانشون به نظرم رسیده رو با هموطنان در میون میزارم:  اصلاح طلبان وقتی‌ صحبت از "حفظ نظام" می‌کنن در واقع هشدار به حاکمیت هست، که اگه حد اقل خواستها رو انجام نده(آزادی زندانیان سیاسی، آزادی مطبوعات، آزادی تجمعات و انتخابات آزاد) نظام سرنگون خواهد شد. در مورد "امام" هم اسمش رو با یاد آوری "میزان رای ملت است" و در جهت دفاع از حقوق ملت و نفی رهبری خامنه ای میارن، نه در جهت تایید دیکتاتوری و جنایت. در کًل هم باید بگم که مطرح کردن "سرنگون باد جمهوری اسلامی" از طرف اصلاح طلبان، بزرگ‌ترین اشتباه خواهد بود. چرا که این به معنی‌ اعلام جنگ با کل حکومت(در همه سطوح، از پاسدار و بسیجی‌ رده پایین تا فرماندهان نظامی و ...) خواهد بود. حکومت یک پارچه خواهد شد و به شدیدترین شکل سرکوب و اعدام و جنایت خواهد کرد. در ضمن، مطمئن باشین تعداد هموطنان معترضی که امروز میان تو خیابون، از نصف هم کمتر خواهد شد... در نتیجه به نظرم مواضع اصلاح طلبان(امثال موسوی و کروبی و خاتمی، نه امثال مهاجرانی و دیگر خارج نشینان از هر طیف و گروه) بسیار هوشمندانه هست.

با این توضیح، به نظرم مشکل مواضع یا شعار‌های اصلاح طلبان نیست، بلکه مساله اساسی‌ متشکل کردن هموطنان معترض و انجام اقدامات اعتراضی فراگیر و متداوم برای تحمیل خواست‌های ملت به دیکتاتوری حاکم هست. اینکه با اصلاحات به آزادی‌های سیاسی و انتخابات آزاد برسیم، یا با سرنگونی حکومت خامنه ای، به خود "نظام" بستگی داره و میزان یک دندگیش در ادامه سرکوب و خفقان!

torsdag 3. mars 2011

اشتباه گروه‌های سیاسی اوائل انقلاب رو تکرار نکنیم! رمز پیروزی ما اتّحاد برای دموکراسی!





کوچیک بودم که انقلاب شد، اما خیلی‌ چیزها رو خوب یادمه. یادمه که "سیاسی های" اون موقع خیلی‌ وقت صرف "بحث‌های ایدئولوژیک" میکردن. خدا و مارکس و دین و سوسیالیسم و حضرت محمد و امام حسین و ...! برای ما هم که کوچکتر بودیم جالب بود، با اینکه چیز زیادی از اون بحثها سرمون نمی‌شد! اما همین بلند بلند بحث کردنشون و عصبانی‌ شدنشون و ... نه دست به یقه نمیشدن خوشبختانه! فدایی می‌خواست مجاهد رو جذب کنه، مجاهد می‌خواست کمونیست رو مسلمون کنه، یکی‌ مارکسیست بود اما مائو ایست، یکی‌ لنینیست بود اما سایه ماویست‌ها رو با تیر میزد و ... جالب اینه که یادم نمیاد حتا یکی‌ از این افراد دین یا عقیدش تو این جر و بحثها عوض بشه! یک مجاهد رو یادم نیست که فدایی بشه، یا یک "کافر" مسلمون! البته، چرا یکی‌ یادمه بعد از روز‌ها بحث، از دین برگشت و خیلی‌ هم تو دوست و فامیل این مساله پیچید! اما طرف یه ماه بعدش "توبه" کرد و دوباره مسلمون شد! بخش غم انگیز داستان اینه که در حالی‌ که این گروه‌های سیاسی داشتن، تقریبا تمام وقت، سر مساله خدا و دین و ایدئولوژی‌های خودشون بحث و جدال میکردن، خمینی و دار و دستش در حال چیدن دسیسه برای سرکوب کردن همه این گروه‌ها از یک کنار بودن !
  و شد آنچه که شد... حالا غرض از این که سرتون رو درد آوردم: امروز ما نباید اشتباه گروه‌های سیاسی اوائل انقلاب رو تکرار کنیم! امروز حکومت خامنه‌ای دائم در فکر سرکوب و ریشه کن کردن مخالفینش هست. واسش هم هیچ فرقی‌ نمیکنه مخالفش دین داره یا بی‌ دین! طرفدار سوسیالیسمه یا سرمایه داری، فعال حقوق بشره یا مبلغ مسیحی‌ یا بهایی! همه رو سرکوب میکنه تا خداوندی و اقتدار خودش رو به همه ثابت کنه و همه هموطنان رو برده خودش بکنه. پس ما هم به عنوان مخالفین دیکتاتوری، بیایم به جای گیر دادن به دین و جهانبینی همدیگه، گیر بدیم به حکومت ظلم و جنایت و دروغ! بیایم همه برای رسیدن به دموکراسی و یک نظام پرلمانتار، که درش همه احزاب معتقد و متعهد به رای و نظر ملت آزادن تلاش کنیم. هموطن مذهبی‌ با شعار الله و اکبر و یا حسینش و هموطن غیر مذهبی‌ با شعار آزادی اندیشه و مرگ بر دیکتاتور ش! از این به بعد هر وقت کسی‌ خواست در شرایط حساس و تعیین کننده فعلی بحث‌های مذهبی‌ و ایدئولوژیک رو
مطرح کنه این جملات معروف رو به یادش بیاریم:

اول به سراغ یهودی‌ها رفتند
من یهودی نبودم، اعتراضی نکردم .
پس از آن به لهستانی‌ها حمله بردند
من لهستانی نبودم و اعتراضی نکردم .
آن‌گاه به لیبرال‌ها فشار آوردند
من لیبرال نبودم، اعتراض نکردم
سپس نوبت به کمونیست‌ها رسید
کمونیست نبودم، بنابراین اعتراضی نکردم .
سرانجام به سراغ من آمدند
هر چه فریاد زدم کسی نمانده بود که اعتراضی کند.

(مارتین نیمولر)


onsdag 2. mars 2011

در هم شکستن توان بسیج و از کار انداختن ماشین سرکوب حکومت بدون انجام تظاهرات!

ایده‌ای در رابطه با تداوم اعتراضات مردمی از طرف برخی‌ هموطنان در فضای مجازی مطرح شده. عصاره این ایده، اعتراضات روزانه در نقاط مرکزی شهرها در ساعت پنج بعد از ظها و ساعت ۹ شب در محله‌ها هست. در این رابطه فکری به نظرم رسید

 خیلی‌ از مردم طبیعتا در مسیر کار یا خرید روزانه حدود ساعت ۵ در نقات مرکزی شهرها تردد می‌کنن.
مردم معترض هم می‌تونن حدود همین ساعت برای "خرید" به این مناطق برن. در صورتی‌ که جو پلیسی‌ حاکم نبود می‌تونن شعار بدن و اعتراض کنن، و در صورتی‌ هم که حکومت در اونجا نیرو مستقر کرده بود، ردّ بشن برن تا یا در یه نقطه دیگه امکان اعتراض رو پیدا کنن، و یا در بدترین حالت برگردن خونه و فرداش دوباره امتحان کنن.
مساله جالبی‌ که اتفاق میافته اینه که حکومت دیگه نمیدونه که کی‌ قراره تظاهراتی انجام بشه و دچار سر در گمی خواهد شد. این بزرگترین پیروزی استراتژیک برای جنبش خواهد بود چرا که حکومت توان بسیج نیرو رو از دست خواهد داد و دیگه نخواهد تونست از دو هفته قبل از یک تظاهرات میدون‌های شهر رو به دژی‌های نظامی تبدیل کنه!
 شب‌ها ساعت ۹ هم خیلی‌ خیلی‌ پیشنهاد خوبیه، چون حد اقلش اینه که خواب رو از مزدوران حکومت میگیره و شبها هم در استرس و نگرانی خواهند بود. این شیوه میتونه ظرف یکی‌ دو هفته حکومت و مزدورانش رو دیوونه کنه و نفسشون رو بگیره.
جالبش اینه که تمام این ضربه ها میتونه به حکومت بخوره، در عین حالی‌ که حتا یک تظاهرات هم اتفاق نیفته و هزینه و ریسکی‌ هم برای مردم نداشته باشه! چرا که مردم فقط در صورتی‌ تظاهرات خواهند کرد که حکومت گاردش رو پایین گرفته باشه و یا از سردرگمی و انتظار و آماده باش هر روزه و بسیج مداوم و بی‌ ثمر دچار استیصال شده باشه.
مساله کلیدی اینجا اینه که در رابطه با این اعتراضات روزانه، اطلاع رسانی وسیع انجام بشه، تا هم مردم، و هم حکومت از این آکسیون مطلع بشن. در این صورت حکومت هر جا که جمعیت زیادی در حال تردد باشن دچار اضطراب و نگرانی خواهد شد، حتا اگه این جمعیت به طور اتفاقی‌ در حدود ساعت ۵ در مناطق مرکزی شهر در حال انجام کارهای روزانه خودشون باشن!  

tirsdag 1. mars 2011

یادمان باشد که با آیت‌الله کاظمینی بروجردی چه کردند... تا دیر نشده موسوی و کروبی و همسرانشان را در یابیم...


یادمان باشد که با آیت‌الله کاظمینی بروجردی چه کردند... تا دیر نشده موسوی و کروبی و همسرانشان را در یابیم...
هموطنان، هر کجای این دنیای پهناور هستیم، اگر طرفدار جنبش سبز و آزادیخواه ملت ایران هستیم، اگر از جنایات و دروغ‌های حکومت خامنه‌ای به ستوه آمده ایم، اگر از پرپر شدن ندا و سهراب و فرزاد و شیرین و امیر و مصطفی و اشکان و ترانه و هزاران هزار فرزند پاک ایران خون گریستیم و هر روز یادشان با ماست، اگر از به زنجیر و شکنجه شدن هزاران هزار ایرانی‌ میهنپرست و با وجدان شب‌ها خواب نداریم، اگر، اگر، اگر... وقت را از دست ندهیم و حامیان از جان گذشته حقوق ملت زجر کشیده ایران را، موسوی و کروبی و شیرزنان همراهشان را  در یابیم. چرا که احتمال زیر فشار قرار داشتن این عزیزان بسیار زیاد است. احتمال خوراندن یا تزریق دارو‌های روانگردان به این انسانهای پاک و گرفتن تصویر و نشان دادنشان‌ در تلویزیون خصوصی خامنه‌ای دور از تصور نیست! آیا به همین زودی یادمان رفته که حکومت تجاوز و شکنج و دروغ چه بلایی سر آیت‌الله بروجردی شجاع آورد؟ هموطن همراه شو! در اسرع وقت! فرصت اجرای این سناریو کثیف را به سگان ولایت ندهیم! موسوی و کروبی را آزاد کنیم. همه زندانیان سیاسی را آزاد کنیم. همه را آزاد کنیم تا ایران آزاد شود!