tirsdag 22. mars 2011

جناب اکبر عبدی و شریفی نیا و دیگر هنر پیشگان "اخراجی‌های ۳"! گناه شما از بسیجی‌ های چماق کش هم سنگینتره!

جناب اکبر عبدی و شریفی نیا و دیگر هنر پیشگان "اخراجی‌های ۳"! گناه شما از بسیجی‌ های چماق کش هم سنگینتره!  چرا که هیچ کدوم از  شما اونقدر بی‌ پول نبودین که  مجبور باشین خودتون رو به کودتا چیان بفروشین ! اما فروختین! این نشون میده که شما بی‌ همه چیزها قلبا با کودتاچیان همراه هستین! قلبا و شخصیتا مثل همون فرماندهان کثیف  سپاه هستین! که هیچ وقت از پول سیر نمیشین و هر چی‌ بیشتر گیرتون میاد حریصتر میشین! شما حتا از بسیجیها یی که تو خیابون هموطنان بی‌ دفاع رو به خاک و خون میکشن هم گناهکار تر هستین! چون بسیجیها نه به خوبی‌ شما جنایات و دروغ‌های حکومت رو میدونن، و نه وضع اقتصادی خوبی‌ دارن که به راحتی‌ بتونن تن به همکاری با حکومت ندن! تف به شرف همتون! به خون ندا و سهراب قسم که هیچ وقت خیانت تون رو به ملت ایران فراموش نمیکنم! هیچ وقت!

3 kommentarer:

  1. کی گفته بسیجی ها واسه پول میرن بیرون، کی میخواهید از خواب خرگوشی بیایید بیرون؟ خیلی ها برای اعتقادشون با امثال شما میجنگند.‏ دیگه تو قشر هنرمندان هم طرفدار ندارید، هر روز دارید کمتر و کمتر میشید اما فقط با رسیدن مرگتون از خواب بیدار میشید.

    SvarSlett
  2. بامزه اینه که شما که ادعای آزادی برای همه میکنید، وقتی مخالف خودتون رو میبینید فحش نثارش میکنید. جمع کنید بابا با اون چرندیادتون "من حاضرم جانم را بدهم تا مخالفم حرفش را بزند"‏. این خزعبلات فقط واسه حرف زدن قشنگه میبینید که نوبت شما هم که بشه تفاوتی با بقیه ندارید. از خدا میخوام ریشه امثال شما رو از روی زمین برداره.‏

    SvarSlett
  3. جناب جواد، بسیجی‌‌ها دقیقا واسه اعتقاد به چی‌ معترضین رو تو خیابون میزنن؟

    SvarSlett